woensdag 20 juni 2012

Tilda with love



'Tilda with love' is een van m'n nieuwste aanwinsten dat staat te blinken in de boekenkast!
Ik had er al enkele keren in de winkel gewoon wat in zitten bladeren.
Elke keer opnieuw de leuke foto's bekijken en met je gedachten zitten bij de stofjes die thuis voor de 'projectjes' zouden kunnen dienen.
Dit boek zit niet alleen vol met leuke knutsels, maar staat nog mooi op die boekenplank ook :-)

Hieronder een foto van mijn eerste creatie uit het Tilda-boek!



Een katoenen toilettasje, gemaakt met een patroon uit het boek, maar dan met een oranje strik op de voorzijde in plaats van de leuke borduursels die Tilda vaak gebruikt. (da's voor een andere keer!)

Met de duidelijke uitleg heb ik ook een keer deftig de voering kunnen vaststikken aan de ritssluiting.

Ik kan wel zeggen dat ik content ben met het resultaat!


2 opmerkingen: